lørdag den 15. april 2017

En tur på sygehuset 😷

Med bloggen har vi jo lovet jer at dele ud af alle vores erfaringer og give jer anbefalinger med på vejen. Denne anbefaling er dog en vi havde håbet på ikke ville blive nødvendig, men trods alt en ganske god en af slagsen, hvis uheldet skulle være ude.
Fordi – hvis I på jeres ferie til Bali skulle få brug for sygehus hjælp så kan Ubud Health Care klart anbefales. De er super søde, meget imødekommende og gør alt hvad de kan for at hjælpe, og ikke mindst er der ikke særlig meget ventetid.
Jeg, Louise, måtte desværre en tur på sygehuset i torsdags. Heldigvis kun for at blive tilset af en ørelæge, da mine ører ikke helt har artet sig normalt efter min dykkertur.
Diagnosen lyder på en sprængt trommehinde, som heldigvis heler sig selv i løbet af et par uger, men det betyder også at der ikke er mere dykning og snorkling til mig resten af vores 5 uger på Bali. Øv! Men alt er oki, jeg er bare lidt små døv for tiden 🙈😂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar